ULTIMAVICI: Hamnar HV i botten så skulle iaf jag mysa inombords. Linköping har jag tippat som guldmedaljörer
Inlägg: 1594792
Svarskommentarer
Sv: AIK - MODO
Innan säsongen då? Var det vissa som gjorde med HV också!
Anser att Linköping är otroligt tunna efter första uppställningen!
Anser att Linköping är otroligt tunna efter första uppställningen!