Inlägg: 1595076
Svarskommentarer
Sv: AIK - MODO
Salle:
Skiter fullständigt i vad som står på swehockey. Ser istället matchen och hur dom ställer upp.
Känns som det finns viktigare saker att bli upprörd över.
Skiter fullständigt i vad som står på swehockey. Ser istället matchen och hur dom ställer upp.
Känns som det finns viktigare saker att bli upprörd över.
+ 1
Observera AF's fortsatta fjanterier när det gäller formationerna.
Sluta upp med det snälla MoDo!
Redigerad kommentar