Bad_Brett: Då skiljer sig våra två uppfattningar ganska mycket.
Inlägg: 1595078
Svarskommentarer
Sv: AIK - MODO
Salle:
Är det att Albin är uppsatt i tredje backbar istället för Hemdan som är fjanterier eller? Mycket att bli upprörd över. "Fjanterierna" slutade de ju med för några matcher sedan.
+ 1