Monno:Klockren tackling av Josefsson. Tyvärr kommer AIK få göra vad de vill resten av matchen gissar jag.
Inlägg: 1595126
Svarskommentarer
Sv: AIK - MODO
supertr?tt: Varför finns det inget spelsystem i PP? , nu går det långsamt, ingen vet egentligen hur dom ska ta sig in i anfallszonen och sen verkar det mest bli som det blir.
Sjukt Oroväckande att vi dominerar spelet och skapar målchanser, är som gjort att råttorna ska hänga en kasse och vinna med 1-0
Sjukt Oroväckande att vi dominerar spelet och skapar målchanser, är som gjort att råttorna ska hänga en kasse och vinna med 1-0
+ 1