+ 1
Inlägg: 1595148
Svarskommentarer
Sv: AIK - MODO
Monno:
Man spelade lika när Horava coachade. Då var man bäst i hela SHL i fjärde perioden. Fast det var väl det enda bra med Horava som coach, tyvärr.
Det verkar löna sig att satsa offensivt på övertid.
Bra taktik tydligen när man suger på straffar. :-)