ULTIMAVICI: Ja fattas väl bara, att de tränar på sin absolut sämsta disciplin. När nu FBK tar in gamle PP i PP, kan vi väl ta in Sundström i pp? Vem bryr sig om nån liten cysta då?
Inlägg: 1595242
Svarskommentarer
Sv: AIK - MODO
zigge: Var det inte Loob som var en av dom ledande när det gnälldes om Steen och korttidskontrakt?!
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: AIK - MODO
zigge: Det visar bara på vad vi saknar. En konstruktiv center!!! KC var en rejäl uppgradering på många punkter, men någon riktig spelfördelare är han inte.