+ 2
Inlägg: 1595732
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Håller med. Den totala besatthet kring domare och deras insatser är generellt pinsam.
Snacka om lönlöst, lägg energin på något viktigare.
Snacka om lönlöst, lägg energin på något viktigare.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Väldigt bra att vi inte fick med någon i 3 kronor idag. Vi lär ha fullt med spelare borta till diverse landslag ändå denna vinter.
Sen kan jag inte begripa vad det är för mervärde med ett efternamn på ryggen?
Tycker ändå det blivit mindre fokus på enskilda domare efter de införde detta. Bra så!