Inlägg: 1595907
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Tur att AF tar ut kedjorna. Det jag vill se, är ett fungerande PP. Vi har spelat 16 matcher, o ännu inget pp värt namnet, hur länge ska det dröja?
Jag vill se possler med sina gamla juniorer, dom kan mycket väl bli en ledande kedja poängmässigt.
Rittola bör snart vara tillbaka och så rycktas det om gunno så vi får väl avvakta och se.