Inlägg: 1596065
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO 13-14
Bad_Brett:
Det är taktik. Disciplin, disciplin, disciplin. Konstruktiviteten får sig en naturlig knäck. Slutet blir en kamp om de poäng man har.
J F K:
Jag tycker vi ser trötta ut. Skadorna börjar nog ta ut sin rätt. Dessutom är det säkerligen väldigt varmt i Scandinavium ikväll.