Inlägg: 1596094
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO 13-14
NuMo: Missat matchen då man jobbat. Men ser på SHL-arena att pojkarna täckt en otroligt massa skott. Och ändå så hade vi 10? färre.
Låter som en ruskig kämpa match. Något att se i efterhand fastän man vet resultatet?
Låter som en ruskig kämpa match. Något att se i efterhand fastän man vet resultatet?
OK. För de som tycker att resultatet var en stöld.
Knappast. Ser man chanserna under hela matchen så var det en rättvis seger. Vi blir lurade av en kuliss, Det såg ut som att vi inte hade läget under kontroll. Det såg ut som att Frölunda bestämde.
Potemkinkuliss.