MorganaLefaey: Jag tycker inte att vi har någon riktig målvaktskris i alla fall.
Inlägg: 1596110
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO 13-14
J F K: Visst fan äre fint med 3 poäng men dagens bästa måste ändå vara att just nu har vi dubbelt så mycke poäng som Hv71. :-)
+ 7