Inlägg: 1597126
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Vilken miss av hockeyförbundet. Att de inte frågade dig innan vill säga.
+ 1
Hoppas dom fattar att tre kronor med dessa turneringar är urvattnat och tråkigt, faktum är att svensk hockey är så illa tagen att till ochmed VM känns blekt och definitivt ingen folkfest som man gör gällande.
Publiken sviker Tre Kronor i Karjala Cup!
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/landslag/trekronor/article17797206.ab