Inlägg: 1597995
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs 13-14
Berka: Tror knappt vi har en enda center kvar i laget snart...lägg därtill Honken och Rahm, som brukar dynga in en eller ett par puckar i egen bur emellanåt. Tycker det känns som en klar seger för er...tyvärr...
En hel hög med Skador i båda lagen gör det extra svårtippat, men jag säger 2-3 och hoppas jag har fel i samma veva.