+ 7
Inlägg: 1598281
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs 13-14
spud: Nu skrev jag ett svar, men min lur hände sig vid postningen så jag gör ett nytt kort.
Hur länge behöver vi kfop/Öberg ?!, som jag ser det har vi tex possler, Bengtsson, Gunnarsson, Hedberg , samme, skröder där samtliga är ungefär lika duktiga i bp och i de defensiva men i stort sett alla är vassare framåt.
Jag tycker kfop har för få strängar på sin lyra nu när vi börjar få andra konkurrerande alternativ underifrån
Hur länge behöver vi kfop/Öberg ?!, som jag ser det har vi tex possler, Bengtsson, Gunnarsson, Hedberg , samme, skröder där samtliga är ungefär lika duktiga i bp och i de defensiva men i stort sett alla är vassare framåt.
Jag tycker kfop har för få strängar på sin lyra nu när vi börjar få andra konkurrerande alternativ underifrån
Kolla och jämför med Erik Forsell i SkAIK, den killen ser jag som en drömvärvning för alla lag. Och visst producerar Erik mer frammåt än vad Kfop någonsin kommer göra, men hans storhet är ju i det defensiva. Bra tekare, extremt bra i BP och defensivspecialist. Han har gjort många producerande kedjor poänglösa. Kfop är vår motsvarighet, förutom att han inte producerar lika mycket frammåt, men han är ändå en nyckelspelare för att vi ska kunna ha det offensiva spelet vi vill ha.