zigge: Harju har inte gjort någon glad i vinter tyvärr. Annars saknades lite väl många spelare i Brynäs plus att Rahm fick leka i kassen. Brynäs kommer igen.
Inlägg: 1598287
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs 13-14
Carl Lejonkräk: Så det var rahms fel tycker du?
Rahm gör en bra match och kan definitivt inte lastas för förlusten, anser man det så bör man kanske gå och träffa en psykolog, det som fällde Brynäs var svag defensiv och ganska blek offensiv inget annat.
Rahm gör en bra match och kan definitivt inte lastas för förlusten, anser man det så bör man kanske gå och träffa en psykolog, det som fällde Brynäs var svag defensiv och ganska blek offensiv inget annat.