Berka: Med en bra målvakt så hade Brynäs definitivt haft chans på poäng. Rahm var ok men inte mer. Han saknar förmågan att spika igen när det behövs och släpper sällan in mindre än 4 mål. 88%ig igår och det håller inte.
Inlägg: 1598304
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs 13-14
Carl Lejonkräk: samtidigt går det inte att beskylla målvakten bara för att han/hon släpper in 4 mål.
1. Otagbart/ sidledsförflyttning
2. Otagbart/ skymning
3. Tveksam
4. Skymning otagbart
1. Otagbart/ sidledsförflyttning
2. Otagbart/ skymning
3. Tveksam
4. Skymning otagbart