+ 1
Inlägg: 1598365
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
Kvällens hedersamma förlorare:
För vi lär inte mäkta med att besegra SAIK denna gången heller.
Kul och bra att Edwin är tillbaka i truppen. Hans fart och förmåga att vinna puck i offensiv zon har saknats.
Saknar även Spina som med sin fart gör att motståndarnas backar inte kan agera lika högt upp i plan. Men där är det som vanligt locket på som vanligt med skador i truppen.
| 30. Ullmark, Linus 48. Forsberg, Anton | ||||||
| 49. Regehr, Richie | 50. Lööv, Viktor | |||||
| 70. Kempe, Mario | 26. Påhlsson, Samuel | 10. Skröder, Per-Åge | ||||
| 38. Torp, Nichlas | 41. Hedman, Oscar | |||||
| 44. Hedberg, Edwin | 34. Bengtsson, Christopher | 27. Öberg, Peter | ||||
| 14. Hägg, Robert | 15. Cumiskey, Kyle | |||||
| 88. Nylander Altelius, William | 7. Tambellini, Jeff | 18. Ritola, Mattias | ||||
| 3. Lehtivuori, Joonas | ||||||
| 77. Hensick, Timothy | 28. Forsberg, Kristian | 11. Önerud, Simon | ||||
| 36. Kempe, Adrian (RW) | ||||||
För vi lär inte mäkta med att besegra SAIK denna gången heller.
Kul och bra att Edwin är tillbaka i truppen. Hans fart och förmåga att vinna puck i offensiv zon har saknats.
Saknar även Spina som med sin fart gör att motståndarnas backar inte kan agera lika högt upp i plan. Men där är det som vanligt locket på som vanligt med skador i truppen.
KUL med Fullsatt! Åtm på sitt, finns kanske nån enstaka ståplats kvar.
Ska MoDo kunna rå på de svårspelade S AIK? Kanske en målvaktskamp.