Salle: Skulle vara väldigt roligt om vi fick ta ledningen en gång mot saik.
Inlägg: 1598441
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
Gusse: man kan ju säga att vi gjorde det, eller iaf Adrian Kempe. 1-0 till honom.