Inlägg: 1598507
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
NuMo: Nä Anders F har ännu inte hittat nåt sätt att komma åt sin gamla klubb, varje gång är det bara ...nästan. Ikväll inte ens det, hittills - NÄR i HELVETE ska MoDo lära sig PP? Är ju förb..t uruselt, blir farliga chanser bakåt, när ingen spelar back. Grrr, redigt förbannad nu. O självklart ska Ullmark göra sin värsta tavla, evver, mot AIK o Fransman! Näe, Gravöl ikväll.
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
NuMo: själv sitter jag i Eon och ser Timrå- Djurgården och här snackar vi lååågt tempo och hafsigt spel, dif's PP är sämre än modos kan jag meddela.
Jag pladdrar på.
Vi är helt neutraliserade men det är kamp hela tiden. En kamp där vi kommer till korta. Skellefteå är närmare 3-0 än att vi gör mål.
Det är inte kört, men lyckas vi inte hitta friytor emellanåt så kommer vi inte att komma ikapp.