+ 1
Inlägg: 1598775
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
När jag var på matchen igår slog SAIK en icing andra perioden. I samband med den blev det power break. Vide den efterföljande tekningen hade AIK bytt samtliga spelare. Det var ingen som protesterade så man får alltså byta efter den typen av paus eller?
Redigerad kommentar