NuMo: Absolut! Sen känns det som att Hensick kan bli en kille som tar tag i det när det ställs på sin spets i det kommande slutspelet!
Inlägg: 1600475
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand 26 / 11
ULTIMAVICI:
Tycker han spelar på otroligt små marginaler. De där chanspassningarna över centrallinjen är livsfarliga varje gång med nuvarande spelsystem. Kan tänka mig att de fungerar bättre i AHL med mindre avstånd och långsammare backar.
+ 1
Sv: MoDo - Leksand 26 / 11
jag tror hensick hade gjort otroligt mycket mer poäng bara om vi hade haft ett bättre powerplay, löjligt fina passningar han lägger ibland.