Inlägg: 1600532
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand 26 / 11
zigge: haha ja där avslöjade du mig;)
Nej men jag anser att Modo behöver en spelartyp av just det slaget, som dessutom ger 100% i varje match! Kan säkert anses naivt men i min mening är Nordgren som klippt och skuren för den hockey Modo spelar nu. Dessutom skulle Skröder bli glad över att återigen få en lekkamrat på isen!
Nej men jag anser att Modo behöver en spelartyp av just det slaget, som dessutom ger 100% i varje match! Kan säkert anses naivt men i min mening är Nordgren som klippt och skuren för den hockey Modo spelar nu. Dessutom skulle Skröder bli glad över att återigen få en lekkamrat på isen!
ULTIMAVICI: Är du vän till han sagent, eller rent av agenten? :-) :-)
Du verkar så väldigt PÅ vad gäller Norda