ULTIMAVICI: skröder, gunno, tambo?:)
Inlägg: 1600536
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand 26 / 11
Berka: Ja i mitt huvud skulle kedjan se så ut! Men kan även finnas andra konstellationer!
Sv: MoDo - Leksand 26 / 11
Såg på twitter att Nordgren är klar resten av säsongen och presenteras inom kort!! Någon fler som hört sett något?