Inlägg: 1600980
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
zigge: ja någon gång har kommit nu. Saik har 3 matcher på 4 dagar, match ikväll mot öret så dom får minimalt med vila, kanske kan vi dra fördel av detta.
Sen får man hoppas att Berts fjanterier senast kan bli tändvätska för Modo i morgon.
Sen får man hoppas att Berts fjanterier senast kan bli tändvätska för Modo i morgon.
Vet inte VARFÖR, men jag har en känsla av att nu är det tamefan DAGS!! Dags att vinna över sAIK. Gäller att ALLA är på topp, o inga junis-misstag, dä ere kört direkt.
Tips ( med hjärtat): 2-4 . Dvs 10 raka utan förlust?