Pål Emik: Var det fö. någon som såg varför domaren hade en avaktande på en modospelare?
Inlägg: 1601103
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
Berka: En hakning vid blå. Ganska tydlig, men då borde man också plockat ett antal av SAIKs spelare också. De är seriens överlägset bästa lag på att haka utan att åka ut.
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
Berka:Det ser man nästan ALDRIG på CLess USLA produktioner!
Georgious Karagiourgio, gräv upp han!
Ja Spina, va gjorde han på friläget? Kunde ha gjort nåt bättre. o Mål-Forsberg inte helt lyckad ikv, lyckas sAIK hypnotisera våra vakter?