Inlägg: 1602211
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
zigge:
Skönt att ni fått lite taskig uppladdning med ovädret som ställde till det lite , nu vinner vi detta lätt.. OBS Ironi (:
Skönt att ni fått lite taskig uppladdning med ovädret som ställde till det lite , nu vinner vi detta lätt.. OBS Ironi (:
Redigerad kommentar
Sv: Leksand - MoDo 13-14
zigge: Förhoppningsvis låter vi inte Leksand leka fritt mot vår målvakt i första perioden denna gång...
Jaha, tätt på given nu - orkar man ladda om för en vinst?
Många MoDo-bekantingar som gör succe - Hersley, Alsenfeldt, Ryno, ska de gå att betvinga?