+ 1
Inlägg: 1602273
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Berka:Man räknar in hela Leksands tätort, ICA, äldreboenden, RUBBET! :-)
Mattias: Bussade de ner, elr flög de? Troligen buss,va? Hinner de hem inatt, innan snövädret börjar om?
En annan helt grej är att jag under hur dom räknar i Leksand, arenan saknar dubbla etage på kortsidorna och pressen sitter på ena lången, ändå har man över 7600 i kapacitet, räknar man toalettstolar å parkeringsplatserna utanför oxå?! Sen såg jag en match häromdagarna då det var väldigt dåligt med folk, jag gissade på 4-4500 men när publiksiffran kom så visade den nästan 6000... Jag trodde inte mina ögon. Glädjesiffror eller räknar man antal sålda biljetter och inte själva besökssiffran?