Inlägg: 1602291
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Berka: men för i helvete. Sluta med idiotin att köra fem forwards i PP. Jag skäms.
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Berka:Modo måste vara Formsvagast i serien nu. Ingen offensiv och taskigt försvarsspel.
Anders Forsberg gör nått din pajas