Inlägg: 1602379
Svarskommentarer
Sv: Leksand - MoDo 13-14
Monno: Håller med om domarna. Slår av icing trots att de lyfter den i en hög båge över hela planen och ingen hinner nå den.
Nu fick Lööv revanschera sig. Ett mål kvar och mersmak.
Är linjedommarna fulla btw? Omöjligt å säga när dom släpper och inte...