Berka: Skulle aldrig kalla "mitt" lag för pinsamma!
Inlägg: 1602692
Svarskommentarer
Sv: Modo - Loob 2013-12-07
ULTIMAVICI:
Första perioden mot Leksand igår så är nog pinsamma det bästa ordvalet.