Inlägg: 1602719
Svarskommentarer
Sv: Modo - Loob 2013-12-07
NuMo: Jag hade betalat mycket pengar för ett frimärke just nu!
Suck
Redigerad kommentar
NuMo: Jag hade betalat mycket pengar för ett frimärke just nu!
Suck
Redigerad kommentar
Patrik Källstr: Ja, men vem har råd med ett frimärke idag?