Kempe Kempe Kempe.... Jag som gillar dig så.
Inlägg: 1602722
Svarskommentarer
Sv: Modo - Loob 2013-12-07
Monno:
Genialiskt spel av Modo. Hur FAN kan man vara så dålig på att försvara sig.
Löövs skymning av Forsberg på 4-2 målet istället för att ta sin kille håller Åseleklass.
Jag tar valfri Allsvensk back före Hedman och Lehtivuori och lägger dessutom pengar emellan alla dar i veckan.
+ 1
Sv: Modo - Loob 2013-12-07
Edwin Hedberg kommer bli så jävla bra och få en fantastisk karriär!! Fortfarande mycket som kan förbättras men varje byte är mer eller mindre fantastiskt!