NuMo: Tänk att ett hockeylag kan påverka en så pass att man får migrän... Säger som Linda Bengtzing, hur svårt kan det va?
Inlägg: 1602752
Svarskommentarer
Sv: Modo - Loob 2013-12-07
Sätt in J20 nästa match så får vi iaf se grabbar som ger allt! Räcker för mig just nu, skiter i om de torskar med 15-0! Är först och främst hjärta jag vill se på planen.. Divorna kan få de sämsta osålda biljetterna för att se och lära!