Inlägg: 1603145
Svarskommentarer
Sv: AIK - MODO
Det är så usel skärpa. Den här matchen borde vi inte kunna förlora, men antagligen gör vi det.
Sv: AIK - MODO
Bad_Brett: torp åker ut för att janmark har sin klubba i halsen på torp?!
Jaha.. Eeee ??!?! *
Jaha.. Eeee ??!?! *
ULTIMAVICI:
Helt otroligt. Haha. Samtidigt som de tar för precis allt åt andra hållet.