Blir så trött. Håller inte att släppa till så många skott i en period.
Inlägg: 1603642
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Modo hockey
Patrik Källstr: Problemet är inte att vi vill äga puck, utan idag att vi inte ens kan slå en passning på fyra meter. Fy fan. Vi började trots allt riktigt bra.
+ 1
Sv: Luleå HF - Modo hockey
Patrik Källstr:Precis som vanligt, ingen i MoDo förutom Ullmark VILL spela!!
AVGÅ ALLA!! SPARKA nån!!
+ 1