+ 1
Inlägg: 1603658
Svarskommentarer
Sv: Luleå HF - Modo hockey
Tycker faktiskt första 5 minuterna var riktigt bra, sen tittar vi på puck i 15 minuter.. Vad säger Anders till grabbarna i paus? Vill inte höra honom försvara fler såna här insatser i TV.
+ 1
Bad_Brett: O Spina lyckas gå ifrån puck i anfallszon, ända tills en Luling tar den o anfaller.
HURU väcka dem? En match kvar, mot LIF att genomlida, sen Jullov. Nya tag efter det? `
NÅN enda som minns -07?