zigge: Vad menar du med "tom Wike tycker BIF har tur."? Han har aldrig talat särskilt gott om Brynäs. Men det hade du ju mindre bra koll på.
Inlägg: 1604870
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs 13-14
Steenm: Om du slutar skriva här så behöver du inte framstå som så korkad.
+ 1