Inlägg: 1605436
Svarskommentarer
Sv: MoDo - AIK 2013-12-30
Ullmark har nog aldrig haft de såhär lugnt i Modo efter 40 minuter. Jag kan förstå att Brynäs gjorde åtta mål på Hovet.
Nu har ju AIK knappt tagit sig över röda så nu kan ju Modo faktiskt spela det spel man har i grunden vilket är bra.
Kul för Lööv att göra mål.
Övrigt är Adrian Kempe och Hedberg riktigt riktigt bra ikväll,
Nu går vi för 3 poäng