Inlägg: 1605465
Svarskommentarer
Sv: MoDo - AIK 2013-12-30
Blake: Jo han har det inte lätt Hensick, när han spelade Cumiskey så denne fick öppet mål så var den gode skridskoåkaren inte beredd.
Nu är verkligen inte AIK bra:)
S-vikaren: Hahaha, asså.. Hensick. Stackarn. Universum tyckte tydligen att nu fick det räcka - han har varit tillräckligt bra idag. Så då missar han öppet mål.
Sedan ångrade sig universum och han fick en liten assist istället.