Blake: ha ha ha
Inlägg: 1605521
Svarskommentarer
Sv: MoDo - AIK 2013-12-30
Gusse: Okej, det var taskigt av mig.:) Men det är nästan obegripligt hur mycket chanser vi bränner, hade vi förlorat den här matchen också trots att vi äger spelet så hade det nog varit riktigt tungt för spelarna att komma igen.