J F K: Jo tycker tyvärr den var lite billig jag a..
Inlägg: 1606643
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
Jag förstår mig inte riktigt på filosofin att en back skall stöta på 50/50 puckar utan att ha någon som kan ta ansvar bakåt.
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
Monno: Inte jättebilligt det andra, men Sockan har inte räddat ett skott. Han är inte alls bra för tillfället:(