supertr?tt: Torp måste lugna ner sig med att stöta upp. Går bort sig gång på gång nu.
Inlägg: 1606647
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
Monno: När Torp gör ingen bra match hittills. Småmissar pucken och har sig.
Å andra sidan när han stöter kanske det är han som gör rätt och alla andra som gör fel.
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
Monno: Jag lastar inte Sockan för 2-0. Men han såg inte ens ut att försöka. Jag tror han känner sig som 2:a nu och har problem med det
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
Domaren ser alltså inte de där som en utvisning. Då kan han fa gå av isen direkt och börja köra glassbil eller nåt! Din lilla jävla fitta!
+ 1