Bad_Brett: Det är hemskt att se Sockan. Returer åt alla håll och han är inte alls med. Vi har inte ens ett målvaktsspel den här matchen.
Inlägg: 1606666
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
J F K: Håller i viss mån med. Man vill ju ha en överdjävulsk målvakt när försvaret agerar patetiskt.
Tyvärr överväger det patetiska.
Kolla nu t.ex. Regehr gör en puck out och Sockan kommer att få för det. Kanske....
Fyfan! Tur att vi har mr. perfect. Öberg.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
J F K: Surt det här då det kändes som att vi var bra med i matchen och var nära en kvittering.
Å BP nu. Perfekt. Bajsmatch.
Å BP nu. Perfekt. Bajsmatch.