Inlägg: 1606678
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
NuMo: Återigen Sockan också. Han tar inte en badboll idag. Inget mål är "hans", men han har inte räddat ett skott heller. Fruktansvärt dålig och med Ullmark kunde vi varit i ledning trots Torp,
+ 4
J F K:
Fan Torp är ju helt under isen idag. han vill mycket men kan litet.