Inlägg: 1606680
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
NuMo: Som JFK säger är det ju sota brister i defensiven idag. Men det hjälper ju inte att Forsberg inte räddar en enda puck som inte går i magen på han.
Jaja lycka till Ullmark.
Jaja lycka till Ullmark.
J F K:
Bara att konstatera. Vi bjuder på för mycket. Såklart hade vi inte släppt in ett enda mål ifall målvakten räddat alla skott.
Men jag anser att det är vårt spel, inte målvakten.