+ 1
Inlägg: 1606700
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
NuMo: Låt Ullmark stå i fortsättningen. Jag är helt säker på att detta skulle varit en jämn match med honom i mål. forsberg hade för länge sedan visat att han år inte riktigt där i år.
supertr?tt: Såja. Godaste rödvinssås jag någonsin gjort. Synd på allt vin bara.
Fyra mål på en period. Det har gjorts förut, men det kanske är omöjligt utan Hensick?