Berka: domarn var minst lika bra som Modospelarna i alla fall (-;
Inlägg: 1606740
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
Carl Lejonkräk: haha ja 8-2 det är inte så smickrande mot ett ganska dåligt Linköping :)