Inlägg: 1608106
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO 13-14
Berka: Då har vi olika uppgifter. Har fått för mig att han inte riktigt passade in i gruppen. På isen tycker jag att han var bättre än sådana som Öberg eller Madsen. Riktigt bra skridskoåkare, oöm och hög arbetsmoral. Usel på att sätta målchanserna, men...
Intressant för jag har förstått det som att det var en omtyckt kille, sympatisk å så!?
Sen har nog Arnio en poäng då Björn nog platsar bättre i allsvenskan