Inlägg: 1608170
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO 13-14
Sawchuk: haha.
Frölunda är riktigt bra de måste man erkänna så jag skulle inte bli jättesur om vi torskar.
Frölunda är riktigt bra de måste man erkänna så jag skulle inte bli jättesur om vi torskar.
Sv: Frölunda - MODO 13-14
Den här Rajala. Hur fan hittade HV honom? Dreggel dreggel på den karln. (Ej p.g.a. utseende)
Berka:
Med risk för foliehatt men man undrar ju om Domarna har någon hemlig orden där dom bränner dockor med modokläder...
Redigerad kommentar