Inlägg: 1608173
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO 13-14
Patrik Källstr: Det måste bara bli ett par utvisningar med oss också, vilket borde ge lite chanser. Sedan tycker jag att Frölunda många gånger gått ned sig i tredjeperioderna när tempot varit högt.
Allt kan ju bara bli bättre inför tredje, och att Modo bara ligger under med 1-0 är ju en vinst just nu.
Sköna bilder på Werner dom visar nu!